Sportbagen

Fyfan vilken dryg dag! Suttit på kontoret i ett litet, litet rum hela dagen och läst, läst, läst och kontrollerat, kontrollerat, kontrollerat alla små, små, små siffror på de tusen, tusen, tusentals papprerna. Kul va?
Dessutom har jag suttit med böjd rygg hela tiden eftersom bordet vi har alla papper på va nere vid knäna. Nästan så man blev Quasimodo ett tag där. Fattades bara det fula ansiktet, eller de va nog där oxå hah!

Vid fyratiden så gick jag mot Kristers jobb som ligger vid odenplan, o påväg dit såg jag en liten tjock tant som gick på samma gata som mig. När ja kom närmare henne såg jag att hon gick och åt på en stor jävla tårtbit som hon hade rakt i skinnhandsken, ingen servett eller nånting, haha vem fan gör så? Såg ut som vilken prydlig liten östermalmtant som helst, med pälsmössa, kappa och finskor. O så dedär skinnhandskarna med tårtbiten i. Lite otippat.
Kunde ju inte skratta heller eftersom ja va själv!

Händer alltid såna där saker när jag är själv, jag fåår inte skratta men kan knappt hålla mig. Som en gång när ja satt på tunnelbanan va de en sjukt äcklig man i typ 40års åldern som satt o blundade, han va stor som ett fläskmonster o satt me skjortan öppen så hängpattarna hängde ut! Hela tiden satt han och blundade o så tog han upp sin bag i knät o va tar han upp ur den? Jo, en hel grillad kyckling! Och så bärja han käka på den som en annan gris! Smaskar o drar loss senor o skinn me tänderna, o blundar hela tiden. De föll ner massa köttslamsor på hans stora hängpattar hahah euuuw. Och så gjorde han massa äckliga ljud, typ stönade och smackade för han tyckte det var så gott. Och där satt ja helt själv o kunde inte ens skratta! Det satt en liten, liten tant mitt emot honom, hon höll på att få en hjärtattack o satt o jämra sig hela tiden, "o herre gud", "jisses", "hualigen".
De äckligaste var när han slutade äta för en sekund och öppna ögonen o ba råstirrade på mig i tre sekunder, som känndes som typ tio minuter, haha fyfan! Sen fortsatte han att slaska i sig kycklingen.
Vem fan har en grillad kyckling lös i sin sportbag?!?

Det händer fan alltid såna saker när ja åker kommunalt, o alltid när jag är själv också!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0