Shit shit shit..

.. sista dagen i huset! Sen blir det nytt, känns helt sjukt. Nu är jag dock på jobbet så får inte njuta av min sista dag att bo i Åkersberga, men de är väl inte så mycket att njuta av ändå!
Jag har inte ens packat klart haha, men sån är jag, vad det än är så gör jag det alltid i sista sekunden. Men de blir ju oftast bra ändå.
Nu är det ca en timme kvar sen måste jag nog åka hem, jobbade trots allt till åtta igår, så då tcker jaf det är okej att gå hem 4 ;)

Imorrn är det värdinna på en bröllopsfest som gäller, så ja åker klockan två hemifrån med fia, ellen o gonni. Ut till en ö nånstans ovanför norrtälje. Åka till en ö och bädda sängarna vi ska sova i, sen åka till en annan ö och Serva lite people, åka till en tredje ö och gå på krogen, för att sedan åka till den första ön och sova.
Nästa dag åker jag hem till vårt nya hus!! =D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarajasims.blogg.se/

2009-06-11 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0