En fucking packåsna

Känns som om det ända jag gör är att packa nu för tiden. Packade ner hela jobbets kontor när vi skulle flytta från täby till stan, sen efter ca två månader eller nåt så fick jag packa ner allt igen för flytt IGEN. Sen när vi flyttat så fick jag packa upp också. Och vad gör jag nu då? Jo jag packar ner mitt rum för nu ska VI flytta!
Hatar hatar hatar att packa, hatar kartongerna som gnisslar när man ska försöka få ihop dom. Hatar att jag alltid lyckas välta saker med kartongerna. Hatar att jag glömer att jag behövde min hårtork som ja packat ner längst ner i lådan som är längst in och underst. ÄLSKAR att vi ska flytta! =)
Nu kan jag äntligen komma ifrån mitt flickrum med lila tapeter och röda hjärtan överallt! Har haft det så sedan jag var 13 och känner mig redo att lämna det nu faktiskt haha.
Jag får iof ett ganska litet rum i nya huset, men det är ju inte så att jag ska springa omkring och leka. Eller man vet iof aldrig med mig, men då får jag väl leka i lillebrors rum då!
Usch va trött jag blev nu, avslutar med ett mors. MORS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0