Wasabiiii

Vilken jävla dag man har haft då! Först blir man väckt av att telefonen ringer, o nina svarar trött, heeej. Då är det niklas på jobbet som ringer "Nemen hej nina, ska inte du jobba morgon idag?"
Joo det skulle nina göra, o det skulle hon gjort för 20 minuter sedan! Och är fortfarande hemma o sover! Måste ha stängt av väckarklockan i sömnen, nu ska ja ha två väckarklockor hädan efter!
Jag tror jag åkte till jobbet på rekordtid för 18 minuter senare va ja framme med tåget, de va ungefär då jag vaknade oxå, fattade nästan inte vart jag var nånstans haha!
Det gick ändå ganska bra att fixa allt som ska va klart när kunderna kommer, fick bara sätta på ninas turboläge - japp ett sånt finns.

Stressen höll i hela dagen och det ledde till att jag skar mig en ½ cm in i fingret med en kartongkniv, blodet bara spruuutade ner hela affären, haha nee men de va rätt mkt euw. Sen slog jag i huvudet i en av icavagnarna och fick världens bula mitt i pannan, är helt röd nu. Rudulf me röda pannan.
Sen satt det en asäcklig larv på mig när ja va ute i butiken, man kan ju inte skrika o vifta som en galning där. Så ja gick lugnt in i kylen och fick panik där istället.

Sen råkade jag spruta ner hela mig med en vattenspruta som va riktad mot mig och fastnade i sprutläge. Asså vilken dag! Orkar inte.

När jag slutade unnade jag mig att köpa lite naturgodis, mmm =)
Men ska nina få njuta av det? nej. Istället kör jag ner min uppsliceade hand  ner i wasabinötterna när ja va påväg till tåget och fick in wasabipulver i mitt sår! Fyfan va ont de gjorde.

Men nu är jag hemma i lugn och ro, får se om jag klarar resten av dagen utan skador och äckliga djur, probably not.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Simon

Är inte ett dugg förvånad! är bara söta ninis som lyckas med sånt!!

2009-07-29 @ 02:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0